20 September 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 20 : Quote Kegemaran Anda

Assalamualaikum





Task ke 20 : Quote kegemaran..



Aku suka berkongsi quote di mana-mana je aku suka..
Kekadang ayat-ayat boleh menyentuh hati dan perasaan..ada yang tersentap..
Sentap ke??hehe..jangan nak marah-marah ye,nanti kena jual..



Nak tahu isi hati seseorang tengok pada sikapnya..contoh kalau dia tak suka kat orang tu..air mukanya boleh nampak perubahan..Sekarang ni boleh nampak tak air muka zana berubah???


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


hahahaha...




Ikhlas menerima kesalahan dan belajar dari kesalahan itu dan akan menjadi sekuat harimau aauuuwwwwwww... :)
Ikhlas menerima kesalahan walaupun selalu buat salah..ngeeeee...
Oke bai..






Terima kasih daun keladi..kalau boleh komen lah sekali..




#EntriKelabB‪loggerBenAshaari ‪
‪#‎KelabBloggerBenAshaari‬
#‎Cabaran30Hari


Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

No comments :

Post a Comment

Terima kasih :)